De ce promovare on-line?

Un site neoptimizat este ca o carte de vizita incuiata intr-un seif

Din punctul meu de vedere o campanie de promovare on-line poate ajuta cu succes departamentele de marketing, vanzari si PR.

1. Ajutor in departamentul de marketing:

  • Se studiaza mediul intern si extern al activitatii economice a societatii care detine site-ul, apoi se aleg si se prelucreaza informatiile necesare campaniei de promovare.
  • Se realizeaza sondaje de opinie privind modul de receptare de catre potentialii clienti a ofertei de produse sau servicii existente sau in dezvoltare.
  • Se realizeaza planul prin care se urmareste cunoasterea exacta a nevoilor beneficiarilor, a nivelului lor de satisfacere, imaginea societatii, avand ca obiectiv principal cresterea numarului de solicitari de servicii sau produse si a calitatii percepute a acestora.
  • Face cunoscuta prezenta socitatii la targuri si expozitii interne si internationale.
  • Organizeaza cicluri de concursuri in domeniul activitatii societatii.
2. Ajutor in departamentul de vanzari:
  • Ofera posibilitatea prezentarii ofertei catre un numar mai mare de potentiali beneficiari decat poate sa prezinte un agent de vanzari intr-o zi.
  • Se consuma mai putine resurse in prezentarea ofertei (bezina, ...).
3. Ajutor in departamentul de PR:
  • Intocmeste comunicate de presa cu sprijinul departamentului tehnic.
  • Ofera articole pentru presa de specialitate.
  • Prezinta oferta de servicii sau produse pe forumurile de specialitate.